Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

Jag är en sån där människa som har ALLT i min ryktlåda!
Jag har en "sommarlåda" och en "vinterlåda"

I Sommarlådan finns;
borstar (olika typer)
piggborste
hovkratsar (flertalet)
pälsglans
2olika eksemkrämer
flugspray
massageborste
Back On Track knäskydd
kylliniment
värmeliniment
hårtoffsar

I vinterlådan finns;
borstar (olika typer)
piggborste
hovkratsar
broddragare+extra broddar
pälsglans
massageborste
kylliniment
värmeliniment
Back On Track knäskydd
hårtoffsar
rycktsten
burk med en blandning av kortison och svampsalva (pga utslag i ansiktet)

jag har säkert glömt något nu, men detta används iaf regelbundet! :)

En hel del får plats i min lilla ryckt "påse" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: