Klappat och klart!

Har aldrig varit så nervös som jag varit idag. Usch så HEMSKT!
Hade svår panik när jag skulle klicka på "översikt och rätta" när jag klickat klart på de 70 frågorna på teori provet!. Såg något grönt i ögonvrån och jag tror hjärtat tog sisådär 1000dubbelslag. FAN JAG HADE KLARAT TEORIN. Jag har varit så jävla rädd för just teorin. MEN jag KLARADE det!

Bara att stressa vidare direkt för att köra uppkörningen. Där hade jag inga tvivel, de skulle jag bara klara.
Och se, jag klarade det galant! :) Hade så jävla bra känsla hela tiden och gjorde inte en enda miss!. Hon jag körde upp med tyckte jag var riktigt duktig och var glad att få ge mig mitt körkort. Hade en liten "praktikant" med i baksätet och hon vände sig till honom efter vi kört klart och sa. Ja, såhär ser de ut när man inte behöver fundera över om personen ska ha körkortet eller ej. Så, sen svävade jag på små små moln! :D

MEN jag skulle aldrig klarat de utan Mamma <3 underbara mamma <3, och inte eller utan Nisse <3 :D

Nu letas det bil också! Så jag slipper snylta på mammsen fina bil :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: