Torsdag

Så mycket vuxenpoäng som jag har samlat på mig de senaste dagarna bör vara nog för hela 2011! Faktiskt!
Tagit körkort, handlat mat hem (för egna pengar!!!), lekt chaufför, STARTAT ETT SPARKONTO (alltså, hur mycket vuxenpoäng får man inte här liksom???) och jobbat! (och tvättat för att inte glömma!)

Så, visst behövs de inge fler vuxenpoäng för mig iår!

Åkte en snabbis ut till stallet idag, möttes av att ALLA hästar stod inne (vid kvart över 6. De händer liksom inte).
Visade sig att någon/några hästar haft ned tråden som går mellan hagarna. Och då fick alla hästarna stå i skamvrån resten av kvällen, medans stallägaren fixar staket i mörkret. De var jobbigt kan jag lova att mocka åt 4:a hästar, som skulle ut ur box, mockas, lägga in liten tuss hö, stoppa in häst (4:a ggr då), sen ställa all kvällsmat utanför boxarna var också knöligt! Varför just idag liksom när jag hade så många hästar :( JOBBIGT! Och knöligt!

Ska iof fortsätta samla vuxenpoäng under helgen (då vi även ska iväg och kolla på lite olika bilar till moi). Så jag får faktiskt göra barnsliga saker snart bara för att jämna ut allt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: