Underbart!

Har ridit ett helt amazing ridpass på Bingó idag!. Tror aldrig jag har ridit ett sådan "mjukt" ridpass på honom. Inte EN ENDA GÅNG hängde han i handen i tölten eller traven (lite i skritten till en början, men sen släppte han där också). Men jag brukar alltid få "bråka" lite i tölten tills han släpper. Men nu släppte han från start, arbeta bakifrån och tölta på klockrent. Han tjuvökade lite i vänstervarv (svårt att springa långsamt där) men kom tillbaka såfort jag "satt till" lite. Högervarvet var helt underbart!! :D både i trav och tölt!

Och för att inte ha travat sådär jättemycket under vintern (iom att han tycker att de är lite läskigt att trava på ridbanan när de är snö som underlag) så var han JÄTTEduktig! :D travade bitvis helt klockrent, men hela tiden i form! (dock 4taktigt bitvis men överlag helt klockrent!). Min superfina hästpojke <3 :'D

Synd att jag inte kan åka ut och pussa på honom imorgo, iom jobb och kassamöte.
Men mamma ska pussa på honom iaf ^^. Alltid något!

Hann inte rida lillabruna, vart lite sent (ehehehe, hästarna kom in vid kvar i 9 *vissel*, fast ja tror inte att de klaga direkt)

Men nu mot sängen!. Upp tidigt imorgon! Enda nackdelen med att jobba heldag :P
Jag som är så morgontrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: