Barbacka tur (igen)

Blev ännu en barbackatur, på ovalbanan (igen) då ja vart för feg att rida på vägen efter att ha mött stormammaälg MITT på vägen när jag åkte till stallet. Hon var säkert kvar i närheten hela tiden och nej, jag vill inte bli jagad igen. De springer så jävla fort :(

Men Bingó var superduktig! :D Han gillar verkligen att trava nu och bjuder mer och mer mot ren takt och formen sitter hela tiden! :) Han var lite söt och gjorde något "benspark" precis i igångsättningen till trav xD Såg superkul ut uppifrån! (måste ha sett lika kul ut från sidan också!)

Mest tölt dock, lite mysigare när man rider barbacka ;D

Väl hemma från stallet blev de en resa till Ikea med mamms, hämtade ut mitt paket från posten också påvägen ^^.

Bilder kommer imorgon! :D


Kommentarer
Postat av: carolina

har du blivit jagad av den till häst? :o

2011-07-04 @ 20:20:12
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: carolina

-svar- haha oj då :p själv har man iallafall aldrig blivit påträffad av en sån. Tur

2011-07-04 @ 20:56:45
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: