Blixtrar å dunder!

Jävlar va de braka till runt 5tiden imorse. Gaah, de åska och blixtra (trots att jag låg i sängen i mitt mörklagda rum såg jag ändå blixtrarna dansa runt utanför!). Katten kom ner ganske fort, jamade och var lite skärrad. Han har aldrig brytt sig förr men jävlar va vädergudarna tog I den här gången! Så lite läskigt var de nog sa missen som hoppade upp i sängen och kröp ner under täcket och la sig tätt tätt mot mina ben.
Lite små jamanden hörde man då och då, speciellt när de var precis ovanför oss. Jävlar va de small!

Men de var över på någon timme bara, skönt nog! Bara att somna om ;D



Man är ju inte mer än en väldigt liten kattunge!
Och världen är ibland så stor så stor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: