is this the feeling of right?

Usch och blä, vet inte om jag sagt något tidigare här men enda sen ja slutat på giganten så har jag haft så grymma problem med att äta. De går lite i vågor också.. Ena dagen kan jag äta "normalt" (så normalt de går då, en liten portion till middag och kanske lunch, äter ju aldrig frukost typ), men vissa dagar är enorma...
De går ibland helt enkelt inte att äta.. Känns som att min kropp liksom "sätter sig på tvären" och jävlas bara..
Hungerkänslorna kan komma helt plötsligt (alltså grymt plötsligt, alá 2sekunder plötsligt) och då är de liksom inte "åh ja börjar bli hungrig" utan då är de, helvete va hungrig jag är!! sådär hungrig ni vet så man mår illa för att man är så hungrig!. Och då kan jag inte äta :( försöker få bort den värsta hungerkänslan med vatten...
Och ska jag äta fast ja inte är hungrig säger kroppen också ifrån.. Och jag mår illa pga det ist.
Igår tex gick ja hela dagen utan att äta något alls (förutom några få vingummin från Agnes)

Idag har jag lyckats trycka i mig en halv skål med yoghurt (ca 1dl).. Hoppas ja kan äta mer ikväll iom att Annica kommer över och vi ska grilla..

Åh, ja var bara tvungen att få ur mig detta.. Men de är verkligen så jobbigt :(
Jag kan iaf dricka normalt... Så vätskebrist kan de knappast vara, och varmt är de ju inte längre eller :(
usch ne, ja hoppas att de är något undermedvetet som liksom kan släppa lika fort som de kom!

whatever, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: