Lördagen

Galet varmt idag också! Men de stoppar inte mig!
Bingó fick sig en barbackatur på vägen i värmen, mest tölt, lite trav och en kort och fin galopp! :) åh han är så härlig just nu. Ja vill rida varje dag! :D (och helst flera gånger varje dag, tror ni han skulle tröttna på mig då? ;D)
Efter ridturen var han svettig, vaarmt som satan som sagt. Så jag ställde mig och duschade och schamponerade igenom honom. Måste ju göras regelbundet iom eksemet och de var ett tag sen sist (regnat så jävla mycket ju!)

Nu luktar han gott och all gammal smörjsalva är bortspolad! :) Om han ändå kunde gå naken :(
Så tråkigt att hela tiden lägga på de där täcket. Aldrig får han känna solens strålar på ryggen, eller vinden i manen i hagen. Stackare <3

Men iaf!, hämta upp Annica, åkte iväg och handlade sen hem till fröken för att laga och äta mat! :)
Blev en promenad på 1timme, och 4km :P Skönt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: