Mobilfreak?

Hittade denna lista på en annan random blogg.
Bara kände för att göra den, såhär på morgonkvisten!

var ligger din telefon när du sover? - Bredvid mig i sängen såklart!
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? - Aldrig hänt med NÅGON mobil!!!
hur känns det när du inte har din telefon på dig? -
Handikappad och naken! Illa så illa!
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? - Min telefon och jag har ett förhållande ;D
hur många sms har du skickat? - Har ingen aning om man kan kolla upp sånt på Iphone?!?
hur många telefoner har du haft det senaste året? - Två
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? - Nej, de tror jag inte!
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg?
- "Ja, dom kan man också köra med ;) först iaf"
vad står de i de senaste skickade sms:et? - "Detta är värre!!! Hur de nu kan vara möjligt :P Härligt då :) själv segar ja i soffan, försöker att inte röra mig för de gör ont"
vem är överst listan över missade samtal? - Cassandra
vem är 6a på listan över mottagna samtal? - Adrian
vem är 2a på listan över uppringda nummer?
- Mamma
har du som bakgrunds bild?
- En bild på kattungen i min nybäddade säng ^^
hur mkt batteri har du? - Lite mindre än hälften :P
vem är 8 på din kontakt lista?
- "Bilddagboken"
vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen?
- Öh, ja gillar många ^^
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? - Helena Gutå (hovslagare
vad heter din mobil, som bluethooth namn? - Inte den blekaste aning du :P
den bästa låten på din mobil? - Har ingen musik inlagd haha
den sämsta låten på din mobil?
- Samma som ovan!
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
-
Bilder på mina naglar
hur mkt är klockan när du gör detta? - 10:03


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: