Nervöst

Alltså, jag hatar att gå och vänta på ett svar, ett svar som kan vända min vardag och mitt liv åt ett helt annat håll!
Jag pratar alltså om MM och deras beslut som BÖR KOMMA I VECKAN ( de prata ju om mitten av Juli, de var enligt mig förra veckan, men vi hoppas de kommer den här veckan ist då!)
Kollar min mail minst 3ggr om dagen, i något stillsamt hopp om att mailet ska ha dykt upp.
Nog för att ja sökt andra jobb som ja också såklart väntar svar på, men just MM vill ja jobba hos, trivdes inom den marknaden via Giganten, och ja klarade av arbetet också.

Men nog om det.. Jag hoppas verkligen på ett positivt svar. De vore liksom så perfekt!


Men väntan tar död på mig, låt mig veta! NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: