Porträttbilderna!

Här kommer porträttbilderna.
Och jag älskar känslan i dessa, Agnes lyckas verkligen hon <3
Ord kan inte beskriva hur de känns i mitt hjärta när jag ser dessa bilder. Min finafinafina vän står där för mig <3
Åh han är så underbar, vacker och ödmjuk. Mitt hjärta <3 min luft <3 mitt allt <3




Jag kan le! :D



Mitt hjärtegryn <3




<3<3




Ledsen hest och matte ^^
(alltid lika seriösa!)




Årets favoritbild <3
Åh ja får nästan tårar i ögonen när ja ser denna! :')





Med dig är jag hel, med dig är jag mig själv.
Utan dig är jag ett tomt och ensamt skal.
Min fina underbara vän <3




Utan dig är jag en spillra, på ett mörkt och stormigt hav.
Ja du måste finnas du måste, jag lever mitt liv genom dig.



Kommentarer
Postat av: M

Ni är grymt fina tillsammans! :)

2011-07-19 @ 11:40:21
Postat av: Agnes

Finaste paret!!! <3

2011-07-19 @ 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: