Tips! Avs14

Bingó har smörjts med denna salva sålänge jag har haft honom.
Smörjs i man och svans!
Funkar kanon på sår, "mjäll" och skadad hud. Mjukgörande och lugnande!
Jag använder den som sagt endas i man och svans, går säkert att använda på kroppen också, men där har jag andra salvor ist.

Mycket lättflytlig salva som lätt arbetas in och lägger sig INTE uppepå huden (som typ idominsalva eller liknande)
utan sjunker snabbt in i huden och ger snabb lugnande effekt! :)

Verkligen toppen!

Finns att köpa i de flesta ridsportbutiker, bla. Börjes






Jag följer inte "anvisningarna" utan smörjer varje dag i man och svans
(kan ibland hoppa över någondag om han övh ser fin ut i manen)
Men har man en häst som kanske inte kliar sig fullt ut,
så skulle jag nog gå på anvisningarna.
Kom ihåg bara "att börja om" efter att ni badat hästen :)



Kommentarer
Postat av: Erika

Den ska jag nog tusan köpa åt mina.

Dom har fått värsta klådan i man & svans sista tiden.



Sen gick de över.

Men nu när värmen kom igen kom de tillbaka. :/



2011-07-19 @ 20:29:13
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: