Ah

Valde att inte skriva något igår, hade en ledig dag! :P

Kom hem vid 14 ungefär, åkte mot stallet och pyssla om Bingó, som fick vila idag också ^^.
Hämtade upp Annica och åkte iväg och handlade, sen hem och dra igång matfix. Grillspett med pommes och tzatziki :D Mumma!! Lökringar hade vi också (ännu mera mumma!!)
Körde hem fröken vid 1ungefär, sen direkt mot sängen och upp 5timmar senare. Typ :P

Utsläpp hade jag idag! Så jävla trött haha, men de blev en lugn barbackatur på vägen, Med lite tölt :)

Nu sitter jag här hemma och ska strax ner mot duschen, gaaah ja är så jävla trött.. Skulle vilja ligga i soffan och dega hela dagen/kvällen. Men aja!

Bjussar på en bild på mig och  Mach från i torsdags :) Fler bilder kommer när jag väl får dom ;D



ja min tröjja åkte upp ibak, skit irriterande!
Mach sprang lite bakom lod haha, skitsvårt att känna men han är snygg ändå! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: