Dagens Tips; 4ess Tjärsalva

Denna salva räddar Bingós sommrar! Jag vet helt ärligt inte vad JAG hade gjort utan denna salva!
Och jag vill inte veta hur Bingó hade sett ut om inte denna salva existerat!
Den är bra mot ALLT!
Själv smörjer jag skapet med ett tjockt lager varje dag, samt mellan frambenen och på andra ställen där eksemtäcket inte "räcker till".
Läker även småsår på bara några dagar, samt att tjärdoften håller flugor borta!

Tror jag och Bingó går igenom 3-4st burkar per säsongen, men den är ju så bra!
(tips är att även smörja hovarna med denna salva, aldrig sett finare hovar kvalitétsmässigt under sommaren!), spricker ALDRIG, torkar aldrig och hovslagaren blir lika nöjd varje gång
(lättare att värka "mjuka" hovar än stenhårda och frasiga hovar).


Kostar mellan 100-150 kronor för en stor burk (á 500ml)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: