I'm still alive!

Svullnaden har vandrat lite och ligger just nu mest över läpp och under ögat, känns som att de kommer försvinna relativt fort iaf, men skrapsåren å det tar väl lite längre tid skulle ja väl tro!
Bingó fick bli longerad idag, sprang på bra i både trav och galopp. Kunde t.om bjuda på lite bus i galoppen :)
Min fina<3
Ásta kom fram i hagen och bad om förlåt också, först såg hon helt överlycklig ut över att jag kom och ropade på henne, sen kom hon fram med spetsande öron men med ett "tveksamt" steg, tills hon var framme å puttade mig på armen, sötan då :') Vi ska nog dundra fram på vägarna strax igen! :)

Har extremt svårt att äta, soppa gick inte alls i princip, potatismos gick bra! Lite fast men ändå jättemjukt! :P haha, känns så extremt konstigt att inte kunna göra som vanligt. Men om några dagar så! :)



Visst är jag bra snygg? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: