Inhandlat!!! :D

Var "tvungen" (åh så ont de gjorde...) att åka in till Lyckås för att handla Virkon S och mer flexlindor till Bingós bakhov, blev lite mer haha :D eller ja inte så mycket mer!

Hittade ett grönt schabrak som jag TROR passar med färgen på skydden, jag hoppas!
Annars hoppas jag att de passar till mina gröna lindor (ja har ju iaf 2 livlinor!!), schabraket är Lyckås egna märke och kostade 179kronor, jag är "snål", om jag har två alternativ där jag tycker båda är lika snygga, så kan jag lika gärna ta de billiga alternativet! Faktiskt ;D

Och så handlade jag nya ridvantar också! :) Måste sätta mig och gå igenom mina gamla vantar och faktiskt slänga en hel del. De är lite trasiga :P



:D




Lite missvisande bild då schabraket ser grön/grått ut.
MEN, ny bild kommer imorgon på pålle när han är grönklädd :D
Woohoo! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: