Jordgubbar

Åh, ja har gjort jättesöta naglar med jordgubbar på. Men kan inte visa er :(
Känns så jävla surt att min pappa har helt enkelt förlagt usb sladden till våran systemkamera.
Seriöst, den människan har fan inte koll på någonting och det gör mig så galet irriterad!
Hur svårt ska de vara att lägga tillbaka kabeln därifrån man tog den när man är klar med den?
Ne ist ska man lägga den någonannanstans (antagligen "ingenstans", dvs han la den väl på bordet när han var klar, sen har den väl flyttats runt iom att den HAR LEGAT IVÄGEN!! eftersom den har legat fel..)
Detta är något som gör mig så jävla irriterad och förekommer VÄLDIGT ofta i detta hem!.


Måste helt enkelt köpa mig en egen usb kabel till systemkameran som fan bara blir min! Som ingen annan får använda och som JAG SKA GÖMMA såfort ja inte använder den!

GAAAAH (seriöst ja är helt förstört arg just nu!!)

Andas, så tyvärr.. De blir ingen bild på naglarna.. som är ursöta!!! (för iphone kameran suger!!)



Jag vill flytta härifrån typ nu!?!?!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: