Min (eller Bingós?!?) present! :D

Wiiie, idag hämtade jag ut fint paket på posten, hela låååånga vägen från England och från Agnes <3 :D
Satt som en smäck! Provred även de vinröda paret! Helt fantastiskt stöd! alltså woow!
Bingó snubbla inte en enda gång (ist klev han av sig sin framsko, men vafan!!), och trots att de var så stabila att de gav stöd, så var de ändå följsamma! :D
Me like big time!!

Jag fick i vinrött och i grönt!
Bingó fick inviga de vinröda idag! Jag måste köpa ett grönt schabrak som matchar de gröna skydden sen.
För även om de är tänkt att han ska ha dessa i hagen, så är man ibland för lat för att linda (eller har lite ont om tid), Då vill ja iaf att jag ska ha ett schabrak som matchar ^^



Skydden på :D



Gröna skydden fortfarande i påse! :D



Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Så glad att de passar!! Och ja sa ju att de är underbara!!

2011-06-07 @ 20:55:37
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: