Planer!

Dagens planer är "många", iväg och hämta ut paket på posten, handla fodermorötter, hälsa på gamla jobbet för att få lite papper underskrivna, mot stallet för att rida tjock häst, och sen iväg till lissma med finbilen i finvädret!
Jo då, min dag kommer nog rulla på, segt bara att jag själv blir så himlans seg efter en dusch, tror jag satt rakt upp å ner i sängen i typ20min innan jag orkade börja klä på mig haha,

Lite nervös inför imorgon, eftersom det inte ser ut att vara en "vanlig" anställningsintervju direkt, herre gud, kommer lögndetektortest behövas tas också tro ;D haha ne men skämt å sido, 2st rekryterare ska intervjua mig (i 2omgångar) samt att jag ska ta ett personlighetstest (?!?!?!?!), aja, de blir nog bra det där.

Ne nu MÅSTE jag börja fixa mig, föna håret och allt annat tjaffs!

tjo på en stund!


Kommentarer
Postat av: M

Nu blir man nyfiken, vad är det för jobb du ska söka? :o

2011-06-07 @ 13:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: