Uppsittning!

Idag valde jag att rida en sväng, tog en barbackatur på Bingó längst vägen, och nog fan knöt de till lite i magen när jag red förbi stället jag åkte av på. Så grymt obehagligt att falla i nedförsbacke, de vill jag inte göra om!
Bingó och jag mös bara av de härliga vädret och han är så tjock och go just nu så man sitter så bra så bra på honom nu ^^.

Blev även en vårstädning av honom, härligt som bara den att tvätta bort vinterns smuts! :D Nog för att han överlag hålls väldigt ren, täckad året runt stackarn :P Men de är ändå skönt att göra en djuprengörning! (vilket är ett måste att göra regelbundet på en eksemhäst)
Nytt eksemtäcke fick han på sig också! :D alldeles sprillans nytt! Så fin han blev! :D

Åkte hem en sväng, sen vidare mot Berga och fröken Sandra och Mach!, en liten ridtur på honom också! :) han gick bra bitvis. Men rolig herre de där ^^.

Var lat idag och svängde förbi Donken, härlig fredagsmiddag ;D



Bingó bybadad förra året! :D
Lika ren då som nu! :D



Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Fina pojken!

2011-06-03 @ 22:20:15
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: