Äntligen en hage!

Tjohoo så glad ponnyn blev idag när lille pownien äntligen fick en hage byggd!
Snön skopades bort och galler sattes upp, och tillslut blev det en hage :D Inte så stor, men tillräckligt för att han ska kunna röra sig runt i skritt (och tydligen tölt med bocksprång fick han till också), han såg så lycklig ut <3 älskade häst!

Senan kändes förvånansvärt bra (ren och torr) efter all rörelse ändå! Då kände jag ett sting av hopp igen! Kanske han kan bli bra igen trots allt? Han slutar liksom aldrig att förvåna mig, den där hästpojken!
Imorgon blir första heldagen i hagen :) ska bli så skönt för både Bingó och mig att slippa boxen (och jag slipper åka ut 2ggr om dagen också!, även om de är väldigt mysigt så är de lite påfrestande att behöva åka ut 2ggr om dagen, blir liksom lite mer låst så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: