Don't stop me now!

Dagarna rullar på, förmiddagarna är vigda åt stallet, eftermiddagarna till jobbet. Livet rullar på och jag är nöjd! Önska bara att pengarna kunde föröka sig snabbare på sparkontot! Men det är inget jag kan göra åt nu, bara att vänta några månader till, sen så blir de förändring i mitt liv!

Bingó blev longerad idag, och studsade mest runt ist för att koncentrera sig. Senan tedde sig bra tycker jag nog, inge svullen direkt efteråt, och jag hoppas att den inte är svullen imorgon eller!. Får se om jag skrittar uppsuttet imorgon eller inte. Kan tänkas att han har lite träningsvärk och bara skulle behöva ha en liten promenad! Travade riktigt trevligt när han väl slappnade av och slutade galoppa/bocka ;D

Väldigt spännande kväll på jobbet också, idag kl 17 släpptes ju nya Ipad2, en liten rusch blev det och alla våra Ipads såldes ut på 1,5timma :) Lite kul att se faktiskt. Lättroad som jag är!

Jobb i helgen, sen är jag ledig 2dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: