A true friend!

Lugn söndag, så härligt. Jag behöver dessa lugna dagar mitt mellan kaosdagar. Tiden liksom rinner iväg och pålle har varit liiite åtsidosatt. Vilat sen i tisdags, men vi får se de så här. De är bra med vila under igågsättningen!
Idag blev det en barbackatur i blåsten. Mysigt och jag blir alltid så sentimental när jag rider på pållen själv.
Han är så underbar och jag kommer aldrig finna en likadan vän igen. <3
5 (och ett halvt) år tillsammans, då lär man sig tillslut att tyda varandra. Min underbara hästpojke <3
Sen att han för tillfället är såååååå fet att jag får sååååå ont i bäckenet efter att ha suttit barbacka i 40min är en annan femma xD (han var fetare i sommras, men jag har ondare nu än då) Fan kunde knappt gå efter de jag suttit av xD ILLA!

Men nu ska vi inte vara sånna! Jag kommer jobba livet av mig inom kort, men jävlar va pengar jag ska tjäna :D
och jag trivs verkligen på jobbet. Jag har kul! Så det gör egentligen inte så mycket! Synd bara att Bingó som sagt blir lite åsidosatt. Ska tänka över mitt val om att hjälpa alla så mycket som jag gör. Min tid tryter och de dagar jag jobbar vill jag ha "rena" dvs bara ha Bingó så jag hinner göra något med honom också (och kanske mer, HA ENERGI att göra något med honom!). Sen när jag är ledig, ja då gör de ju inget :) då är de ingen tidspress eller energi som behövs på annat håll :)

Får se hur de blir till hösten/vintern sen också! Ser med spänning fram emot nästa år och allt som kommer till då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: