Halsring

Jag har blivit vääääldigt sugen på att prova på att rida med halsring på Bingó.. Lite läskigt känns de dock iom att vi inte har något runt ridbanan just nu (fick klippa ner häcken för att den övh skulle överleva).
Kommer väl antagligen att testa inom kort, och även prova att rida i repgrimma! Bingó blir nu min försökskaning ;D jag vill bättra på min ridning och mina hjälper. Och jag vet att är hästen pigg så rider jag förmycket med handen (och speciellt om hästen blir stark, typ som Bingó).
Bara lite kvällstankar såhär helt plötsligt.
Men jag är verkligen jättesugen! :) Vore kul att ha de på bild också, innan den tiden kommer då Bingó inte finns längre. Jag vill liksom hinna med mycket med honom <3 Tiden börjar bli knapp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: