jobb jobb jobb jobb

Jobbar och står i, men pengar blir det :D tjohoo!
Bingó fick vila igår, jobba från 8-19, fick iaf åka ut till stallet under en "förlängd lunch" vilket var jätteskönt! Så snällt av jobbet :) Skönt med en break mitt på dan sådär! :)
Han fick iaf ledigt igår! Väl förtjänat iom lektionen som gick så otroligt bra!! :D Min fina <3

Idag tog vi en barbackatur i skogen med klättring :) mysigt men jobbigt!
Imorgon blir de jobb från cirkus 10-20,30 (när jag egentligen börjar kl 13, men vafan ;D)
såklart ska stallet hinnas med först på morgonen då, Bingó får vila såklart :P annars hinns de inte med allt!

Och jag kunde nog skriva ett mer råddigt inlägg om jag ville ;D haha. Fy fan, men jag är trött. Okej?


min fina på stavkliniken <3
första ridturen efter all spattlagning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: