Segt!

Upp "tidigt" imorse och iväg till arbetsförmedlingen, snacka och diskutera framtid, tjohoo!
Sen mot stallet där jag red lillabruna på vägen, fröken fick ett töltpass som hette duga! Men duktig var hon och klockrent gick hon hela tiden! :D
Sen fick Einrad ett pass på ridbanan, duktig tjej som lär sig att vänta på signalerna! :) Va glad man bli då!
hon väntar, får sin signal, gör det signalen säger och väntar sen på nästa! :D Duktig tjej!!
Mest tölt idag, men även lite trav med försök att länga formen lite, gick toppen bitvis men damen är lite väl ostabil än, men det kommer! :)

Bingó fick vila idag, flytta över honom till gräshagen under tiden jag red damerna, mycket nöjd tjockponny! :) Imorgon ska han bli badad om vädret tillåter! :D och så tänkte jag longera honom med ett litet litet hinder också!
Så jag hoppas på bra väder!

Väl hemma efter stall blev det solning, 2timmar i den härliga solen! :) åh så skönt!
Sen iväg till pappsen jobb för att tvätta bilen!, väl hemma blev det promenad med fröken Annica på ca 1,5timme. Väl hemma igen ställde jag mig och vaxade lillablå! Åh han vart så fin :D

Rentvättat och nyvaxad! Blänker som värsta nya bilen ju! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: