And we all have a moment to rest

Lite halvdött här för mig nu ett tag.
Mitt humör pendlar jättemycket just nu, ena stunden känns allt bra. Och att allt går att ordna.
Nästa sekund känns de värdelöst och känslan av att sitta fast kväver mig.
Sen lika fort vänder de och jag börjar leta andra alternativ, för att sedan ångra mig och få ett smärre ångestanfall.
Men ja, livet rullar iaf på. De är en sak som är säker!

På Bingó fronten händer de inte sådär jättemycket. Han går från box till hage. Blir lite borstad på och får någongång ibland ett träningspass med klickern på ridbanan och jag kan väl snart säga att han kan spansk skritt. Ibland går de bättre, ibland mindre bra.
Vi har i veckan skrittat lite över höjda bommar. Bakbenet funkar ok och vi får se vad som händer där!
Den ena drömmen är ju såklart att på något sätt ha honom kvar, även om han blir oridbar. Men vi får se.
De är såklart även här den största ångesten ligger.. Såklart...

Jobba gör jag, varje vardag mellan 07:45-16:30.
Tränar gör jag, vissa dagar. Men varje helgdag iaf.



Lillablå är till Salu också!
17tusen.
Intresserad?



Kommentarer
Postat av: Elinor

Jag vet inte jag har inte tänkt på det om hon är svagare i något varv eller om hon är ojämn jag tycker hon har kännts jämn och bra, men det är klart hon inte är så stark det är ju 3.e gången som jag rider henne innan har jag bara skrittat runt när mamma ledit så hon har ju varken kondis eller styrka

2011-11-17 @ 21:43:24
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: