And we all just wanna play

Tyst nu i några dagar, vilket betyder att man jobbar, hästar sig lite och knappt hinner andas.
Igår red jag lillabruna. Vi tränade på att gå fram för skänkeln, töltade massor och tragglade inner bakben.
Åh så jobbigt sa lillabruna och maskade jääättemycket till en början, men efter lite påpassningar och påminnelser förstod damen att de blir lättare att göra rätt från början ;D hehe
Töltade super däremot, hon är söt, lillabruna ^^

Idag har varit en sån där dag som man egenligen bitvis bara vill glömma bort.
"jobbig" förmiddag på jobbet, seg eftermiddag, kaotisk sista 20min.. Idioter på vägarna hem.. Åh, dö era jävlar som inte kan hålla hastigheterna!!!!!!
Iväg till stallet, där jag själv kände att jag fick värsta energikicken och blev.. eh, konstig? hehe
Liten lektion för Cassandra och Einrad (som jag faktiskt, vad än C säger... Äger en del av!! :D HEHE)
Mycket avslappning och konsekvent ridning. Duktiga tjejor! :)

Min fina prins blev bara intagen och snabbt avkollad. Innan jag stoppade in honom i boxen.
Imorgon ska vi kramas lite, han å jag :) Känns dock skönt att han kan gå i hagen nu.
Snart har 1vecka gått.. Bara 5kvar då ;D hehe



Lillabruna! :)

Hon är bra söt ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: