Take me to uptown

Dagen började med lite magknip (dumma dumma mage!!)
fortsatte med mammsen, dags för storhandling och ja var tydligen jättetvungen att följa med (okej, ja hade lovat henne någongång för länge sen... Men ändå!)
Vidare förbi Foderboden, och sen till stallet. Bingó fick bli klappad på i hagen. Bara mocka å fixa allt sen hem, byta om och vidare till gymmet.
Kändes att jag var trött idag. Riktig trött.
Blev typ 40min på Crosstrainern, 10min på roddmaskinen och sen körde ja lite armar och ben.

Firat pappa lite idag, på Farsdag liksom. Blev lite oxfilé och potatisgratäng :') Mumma!
Sen till kvällsfikat blir de lite (LITE) glass :) mumma igen!

Imorgon är de måndag, och en hel arbetsvecka ligger framför mig.
Yaaay på de liksom!



Saknar oss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: