Say you, say me

Vilken skitdag.. Vaknade imorse (kl 8) och var helt inställd på att jag blivit magsjuk.
MEN ja höll mig från att spy, men de var fan inte kul. Vid 13 släpade jag mig ut till stallet. Helt matt i kroppen,
mockade igenom 3boxar och blev så förbannad över att de ska vara så otroligt svårt att ge Bingó en ny vattenkopp >.< speciellt iom att han välter ut sin hink var och varannan dag och stallägarna inte erbjuder något annat alternativ...  
Åkte iväg och köpte mig en hink med en plan baksida, samt ett grimskaft. Argtjej-89 liksom. -.-

 Bingó fick arbeta lite i repgrimman, skritta över lite bommar igen och sötnosen blir ju så glad när han får göra något (som enligt honom) har betydelse. Tidigare har han blivit glad och "passat sig fram" i snabbare skritt typ, idag valde han faktiskt trav. Chockande nog!! Och så stolt han blev! Min fina. (fortfarande med en väldigt stor rörelsestörning, ser inte ut som hälta direkt, mer som att benet inte helt hänger med)

Försöker nu boka in en tid hos bästaste kiropraktor Malin, snart dags. Han har stått totalt 6veckor, varav 2,5 på box och 3,5 i hage.
Efter ca 6veckor i hage skulle han ju förhoppningsvis bli bra, men ett kiropraktorbesök måste vara inräknat innan vi säger ja eller nej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: