10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag har verkligen JÄTTEsvårt för att säga nej!

2. Jag är livrädd för kossor.......

3. Har jättesvårt att spendera pengar på mig själv.

4. Kan inte sova om jag inte har strumpor på mig.

5. Tycker de är supermysigt att köra bil i mörker

6. Jag snoozar MINST 3ggr varje morgon

7. Jag kan inte äta laktos, men äter glass ibland ändå, bara för att de är så gott!

8. Hatar när saker händer "plötsligt" (olpanerat) men får jag vänja mig vid tanken är jag nästan alltid positiv!

9. Har 2 tatueringar och planerar in min 3:e

10. Har inte planerat med barn i mitt liv, men SKULLE de hända (man vet ju aldrig) så vill jag ha en tjej, som ska få alla möjligheter till att bli stor inom hästsporten (förutsatt att hon vill syssla med hästar haha, men de sker nog automatiskt ;D)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: