Fredag, och jag lever!

Har så fullt upp numera, de är jobb 07:45-16:30, direkt till stallet för att spendera någon-några timmar där. Hem äta och sova. Thats my life liksom...


Bingo går förövrigt som en klocka. Shit va kul han är att rida! Vi hade en jätte down period för 4-5 veckor sen där jag helt ärligt trodde att de var över, han fick stå i 1,5 vecka lite drygt och nu har jag mest ridit barbacka men ändå ridit på och han känns över förväntan bra! Så de är kul!!


Helgen är typ fullspäckad den med, tävling imorgon på Runstens fina anläggning! Inte jag som tävlar dock, men visst är jag allt bra sugen! Söndag blir lite lugnare men ett Mach besök ska jag hinna med (och en massa annat som ja inte hinner med på vardagarna)


Fick jättefin överraskning av mamma igår också, gick ner till sovrummet för att krypa ner i sängen och möts av ett nystädat rum <3 tack finaste mammsen! Ännu en sak mindre att göra! Såååååååå skönt!!!


Fick förövrigt ännu en överraskning, denna ifrån kattungen! En leksaksråtta i min ena bakficka på arbetsbyxorna. Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: