Bättre dag idag

ojoj så trött jag var imorse, helt otroligt! Och vetskapen över att man ska upp lika tidigt imorgon är verkligen såååå upphetsande (not)
Tror ja jobbade hela 2timmar idag? haha, först iväg med en arbetskamrat för att handla skor och byxor till mig, sen tillbaka och prata med chefen innan de var dags att åka till Solna och den andra stockholmsbutiken som ligger där. Träffa de som jobba där, fick en liten inblick i systemet och käka lunch, vid 14 drog jag tillbaka till Älvsjö där de var fikastund, jobba sen fram till 16:15 :P Soft dag vill säga ;D

Stallet sen då, Annica red idag så vi tog vägen i 2 svängar, Bingó tölta på bra, lite passtakt innan han blev varm i kroppen. Men sen bra tölt, börjar tappa formen men jag vet helt ärligt inte hur mycket jag ska orka hålla på med honom längre, känns inte lönt liksom. Åh ja vet inte :( fina Bingó <3
Efter ridturen släpptes det in hästar, mysigt med kvällsinsläpp :) hästarna blir så glada :D

Iaf, ikväll blir de sängen tidigt! För oj så trött jag är!



Du kommer alltid vara det finaste jag har
och du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta <3

Fina älskade du <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: