Fredag!

Helt "galen" dag på jobbet, inte lätt när chefen bestämmer sig för att ta ledigt för att åka å fiska å inte vara nåbar.. :(
Men ja tycker jag klarade mig ganska bra ändå! Dock känns de mest som om ja sprungit runt å inte gjort något alls? fast de blev nog lite gjort ändå, hoppas jag!

Vidare mot stallet, mocka och hämta hästen, blev en tur på vägen med Cassandra å Einrad (som är bra nu! :D)
Min häst är världens finaste, bara så ni vet ^^. Tölta som en klocka i trevlig form hela hela tiden <3 Mitt fina hjärta.
Tölta 2 varv på ovalbanan också, lite sugen på en liten tävling, men vi får se... Lika fort som han blir bra, kan han bli dålig..

Men just nu, känns han riktigt riktigt bra, undra hur länge de håller i sig?




Uttjatad bild but hey, I love it!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: