Say you, say me.

Blev en kvällstur på Einrad idag, glada tjejen som sprang överallt på vägen när vi skrittade bort från stallet!
Múska såg måttligt road ut haha, men töltade och travade bortåt och vände för att ta en galopp hemåt, Einrad tyckte hon skulle visa mig sin pass och la sig i pass ist, och ja. De där kommer bli en riktig RIKTIG passråtta! Fan va jag måste sno henne sen när hon är mer bärig och har styrkan och helt enkelt bara få leka i pass. SOM JAG HAR SAKNAT. Men, jag gör de sen :D När damen är mer redo! (bara så du vet liksom Cassandra! Just so you know ;D)
Men bara att ta ner lugnt och fint och fatta ny galopp så gick de bättre.
Hon har bra gång den där damen!. Bebishästen!

Bingó fick vila idag, ville inte hålla på med honom iom att han blev rakad :) Bara pussade på honom vid insläppet, min fina älskade prins <3

Imorgon blir de ett pass på finaste hästen, sen fortsatt stök här hemma.



Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Jag tänkte ju mig mer på halsen under manen och inte en rand på halsen, är du med på hur jag menar? :) Går det att få till på något bra sätt?

2011-09-08 @ 08:38:14
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: