sjuk.....

vakna upp imorse och kände nejnejnejnejnej, jag HINNER inte vara sjuk nu.
Halsen var seg och tjock, huvudet känndes som de var stoppat med bomull och näsan rann och kittlades..
Feber hade ja också, men tröck i mig en alvedon och drog på morgonprommis med vovven.
Hemma segade ja en stund innan de var dags att hämta upp Sandra och Johanna vid tåget för en tur ut till Mach, och åh va han såg ut att trivas :) Blivit lite rundare också! Johanna red barbacka ner till stranden och vi följde med :) Mach plaska lite i vattnet tillsammans med Sandra från marken ;D

Släppte av de vid stationen igen och åkte vidare mot Bingó, blev en liten prommis i skogen på typ 15min. Stanna på City Gross påvägen hem för att inhandla lite godis, jag måste ha godis när jag är sjuk!.
Så nu sitter jag hemma, inlindad i en fleecefilt, äter godis, tittar på tv och surfar på datorn..

Kul att man ska jobba imorgon 7-12 (upp kl 5, yiiihaaa!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: