Just the way you are

Började dagen på gymmet, var där från öppning till halv 12. Crossen 1timme och lite maskiner därefter.
Imorgon är de spinning! Tagga! :D

Efter de blev de hem å duscha, sen hämta upp Sandra! :D Vi åkte till Farsta C och fikade. Sååå himla mysigt att träffas å prata. Fina Sandra!
Snart blir hon stor tjej också! :D studenten å allt. Känns jättekonstigt att jag ska gå på Studenskiva, var ju liksom 4:a år sedan jag tog studenten! Alltså, vart tog dessa 4:a år vägen??

Efter fikat åkte vi till Bingó, bara mys och fortsatt prat! De behövdes, från bådas håll!

Nu har jag äntligen en ensam kväll hemma. Sååå otroligt skönt!.

Bjuder på några bilder från MIN student. ojoj, de var tider det!



De är inte så att jag längtar tillbaka på något vis.
Jag är så glad över att "den där tiden" är över.
Jag är inget material för plugg. Jag ska jobba!
Men att de var 4:a år sen.
Tiden går för FORT!!



Kommentarer
Postat av: Frida

Gick du också hantverk? Det gjorde jag med :)

2012-04-16 @ 10:35:23
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: