Life is just so up and down

Mitt i allt mitt glada, där jag svävar runt på små moln. Jag planerar för framtiden, ser hur mitt liv kommer se ut.
Väntar bara på några småsaker, såsom besiktning och flytt. Sen är jag liksom där! Inom 1månad står jag MITT I MIN DRÖM. Jag kan inte fatta det!
Men mitt i allt detta tas man ner på jorden, så fort!
Även om inget allvarligt skedde så är känslan helt obeskrivlig. Vi har haft inbrott i huset
Att veta att några helt okända människor har klampat in i mitt rum, skitat ner, och rört om.
Känslan av att veta att dessa helt okända människor, vet hur JAG har det i MITT rum. Den känslan är obeskrivligt tung.
4:a krossade rutor, lera på väggen de klättrat in/ut igenom, samt lera i taket. Glassplitter överallt.
Det enda de fick med sig var min klocka, som jag fick i avslutningspresent i 9:an av mamma å pappa.
Det gör ont att veta att den klockan, som liksom trots allt betyder en del för mig. Snart kommer sitta på någon annan människa. Eller ligga slängd någonstans :(

Jag tackar så för att vi trots allt har larm i huset, och att de gick igång!. Sen är jag så glad över att kissen är oskadd och inte "sprang till skogs". Innekatt som han är!.

Jag fick iaf, trots allt ett leende på läpparna när jag fick se en bild på Kelda som bebis!
Här är hon inte gammal, men såå sockersöt!



Kelda, med mamma Kátina!



Kommentarer
Postat av: Fia

Usch, vad jobbigt! Känslan måste vara obeskrivlig. Skickar massa styrkekramar till dig <3 (Och, pånin är ju sockersöt!)

2012-04-19 @ 23:33:45
Postat av: Anonym

Fy med inbrott :( Tur ändå att de inte tog mer.. Kram Frida :D

2012-04-20 @ 16:17:22
Postat av: Sofie

Usch fy! Jag och min familj hade inbrott för tretton år sedan i vårt gamla hus och de tog en hel del bl.a. min stereo (som pappa ersatte med en likadan som tur var) och en guldklocka som jag skulle få ärva när jag fyllde arton.

Sedan dess har vi alltid haft larm och larmar alltid om vi ska vara borta längre än vanligt.

2012-04-21 @ 07:02:05
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: