Smells like chocolate

I brist på annat slänger jag in ett inlägg ;)

Har jobbat idag, hela 6 timmar! Halleluja moment att jobba dag före röd dag! :D Vi stänger kl 14 då!
Efter jobbet blev de stallet med Annica, vi köpte med oss lite fika och hade det mys i solen!
Blev en kort promenad, ca 20min. Härligt som bara den nu när solen skiner!

Imorgon ska jag nog åka förbi Kelda en sväng :) Sen Bingó såklart!
Försöka få ordning på min "rabatt" också, köpt lite jord så de blir nog kanonbra det där!
De blir bara blomkål iår! :)

Just nu sitter jag snygg som bara den i soffan med en ansiktsmask på, jättehärligt! :)
Snart dags att skölja bort den och njuta av den mjuka fina och rena huden man får efteråt

image description

It breaks my heart to know that our glory days are over



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: