Sweet as a sugar cube

Började dagen ute i stallet, utsläpp stod på schemat!. Mata och slussa 14 morgonpigga hästar ut i hagen.
Bingó och jag tog en promenad ner till Gården bredvid, med sällskap av Annica och Múska. Lite för mycket snö/is på vägarna för en ridtur på Bingó, han har sommarskorna på!

Landa en sväng hemma, äta lite lunch sen vidare mot Fors igen där de blev provridning igen.
Dock inga bilder, missade kameran.
Provred ett 12årigt sto. Trevlig dam med sjujävlars tölt! Superflott verkligen.

Provred även Kelda en gång till. Ute i skogen den här gången, Malin följde med på Vordagur. Stilig herre!
Kelda var cool, vi travade en kortis, sen blev de mest tölt och galopp. PIGG dam! :D

Fotade några mobilbilder också, på damen i stallgången.
Hon är ju för sockersöt! :D






Supersöt är hon verkligen!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle du vilja rösta på min bild som jag tävlar med?

Du kan enkelt tjäna på det själv! Kika in här så får du veta mer!



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/04/10/7708160-nu-tankte-jag-muta-er/#kommentarer



Vill du inte göra som det står i inlägget räcker en röst. Jag blir glad bara du vill rösta!

2012-04-15 @ 18:58:28
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Fia

hrm.... hihi ;D :D

2012-04-15 @ 21:57:34
Postat av: Sofie

Håller med om att hon är söt. Hon ser verkligen ut som sin mamma Kátina.

Hon är säkert lika trevlig att rida som henne.

2012-04-21 @ 06:59:47
URL: http://ilovemyicehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: