There's so much

Att vakna vid 2 mitt i natten och spendera den tiden med magknip. Nja, de finns roligare sätt att spendera en natt på!. Valde att stanna hemma idag, blir nog hemma imorgon också. Är helt slut i kroppen och magen är inte helt okej än eller..
Är de något jag vill byta ut i min kropp så är de min "magsmältnings funktion" (om man kan kalla det så?)

De är iaf onsdag, snart är de påsk också!. Bara så ni vet!

Börjar hända lite roliga saker i livet nu, och jag hoppas liksom att allt bara kan klaffa för en gångs skull.
Avslöjar så pass att de iaf börjar innefatta 4små hovar till iaf! :) Mer än så vet jag faktiskt inte ens själv!



Finaste Bingó <3



Kommentarer
Postat av: Fia

Håller tummarna för dig! :)

2012-04-05 @ 13:04:10
URL: http://styrmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: