Hurtigt värre

Började dagen på gymmet med lite spinning! Härlig morgon! :)
Åkte sen till hästarna där Kelda reds ut, hon har vilat under helgen av olika anledningar och idag fick hon springa på ute. Tog faktiskt med mig mitt nya balansspö som jag köpte på Islandshäst NM, och Kelda vart nästan förnärmad. "VA, ska du ha SPÖ med dig på en UTEritt?!?". Hon var jättefin bitvis men på vägen hem började hon rolla i tölten, så där fick vi jobba lite, rida öppnor, byta tempo osv. Då behöll hon takten :)
Är riktigt osäker på vad det är för bett hon trivs bäst på. Hon är mindre tugg benägen på det 2delade, men tycker ändå att hon går emot handen stundtals. "/ Ska försöka leta fram ett rakt stålbett och kolla om det kan tänkas passa damen!
Så om någon sitter på ett rakt stålbett med fasta ringar i strl 10.5 och vill sälja, hojta till! :)
Efter ridturen blev de dusch och lunch för hästar och stallgöra för mig :P
Sen efter hästarnas lunch tog Bingó och jag tog en 20min "power walk", alltid lika mysigt att spendera tid med honom. Min fina <3.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: