Liten lista

Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt på jobbet och pratade skit ;).

Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade i telefonen

Vad har du druckit idag? Vatten och kaffe.

Vad var det senaste du åt? Knäckebröd.

Vad var det senaste du köpte? Försvarets Hudsalva på apoteket ;)

Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit

Vad är det för väder hos dig nu? Regnet har avtagit och molnen håller på att spricka upp!.

Godaste glassmaken? Choklad! gärna med bitar av choklad å annat gott :D.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae,

Sover du tungt? Periodvis, men vanligast är jag extremt lätt väckt.

Drömmer du mardrömmar? Det händer, inte så ofta. .

Trivs du med ditt jobb/plugg? Jo de gör jag :) Härliga arbetskamrater!  

Favoritklädsel? Jeans

Vad ser du om du tittar till höger? Vardagsrumsbordet, soffan och fönster.

Vad gör dig glad? Djuren, famlijen, vänner.

Vad ska du göra härnäst? Hänga tvätt

Höger eller vänsterhänt? Skriver med höger, men annars är jag liksidig :) 

Humör just nu? Glad men trött

Favoritgodis? Geisha

Kläder just nu? Linne och mjukisbyxor

Hur många kuddar sover du med? Två.

Spelar du något instrument? Nej, men vill lära mig! 

Morgon eller nattmänniska? Morgon, dock inte extremtidig morgon ;).

Vad är viktigast för dig? Att mina hästar har det så bra som dom kan få, att min familj mår bra och att mina vänner mår bra.

Är du kittlig? Yes

Stjärntecken? Lejon.

Äckligaste insekten? Tveskjärtar och silverfiskar..

Stökigt eller välstädat? Städat, behöver inte vara kliniskt, men ordnat!……..

Vad längtar du mest efter just nu? Helg, och en viss person!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: