En bättre dag imorgon?

Usch, varit på riktigt dåligt humör hela den här dagen...
Så, hästarna fick av förklarliga själ vila. De är glansis överallt nu, eftersom det envisades med att regna igår, och då idag frysa på.. Skitkul, verkligen.. skitkul....
 
Har verkligen inget kul att säga. Mer än att jag blivit antagen till både min distanskurs i svenska, samt matten på komvux.. Plugg, here I come! woohoo (eller inte riktigt, men lite kul ska de bli faktiskt ändå.. Även om jag hellre jobbar!)
 
 
I brist på annat, en gammal goding på ingen mindre än mig själv ;D


Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Haha, va kul med skolan iaf :D

Svar: Ja, eller hur haha :P
Carro

2012-12-28 @ 00:37:32
URL: http://meistaraverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: