Jag älskar min bil

Ja, faktiskt. Det är helt enkelt ren kärlek till min bil. FAN VA BRA DEN ÄR!?!?!
Resan till stallet tog nästan 1timme. Vi rullade typ mellan 30-60 på motorvägen, tills de tog tvärstopp och jag stod helt stilla i en kvart ungefär. För att en lastbil fastnat och en annan lastbil försökte köra om och fastnade >.<
Men, han kom loss och vi kom förbi fort. Sen rullade det en bit, sen var de tvärstopp igen. Ytterligare en lastbil som fastnat och en personbil fastnade i snön när han skulle köra om.. suck
SEN rullade det, bortsett från någon enstaka lastbil som stod ivägen haha. Bilen rullade klockrent HELA tiden, spann aldrig, släppte aldrig fästet utan bara rullade på! I LOVE MY CAR <3
Hem sen gick också bra, rullade faktiskt t.om i 80km/h :D lovely!
Men väl hemma fastnade jag på min egna uppfart, skit liksom! hahaha, meeen, de var för att de var en snövall där som jag inte kom över.. Så fick börja skotta. Tillslut kom de en kille och hjälpte mig att skotta :D
efter ytterligare en stund kom de 2killar och 1tjej och då kom jag loss när de puttade :D så nu står bilen där den ska stå ;) 
Ska dock iväg senare ikväll och hämta mamma på jobbet, hon vågar inte åka hem i den bilen, är så liten och lätt. Tar vinden tag i den är det riktigt obehaligt, och förstå då med snön som faller/ligger på marken.
Nej, snäll dotter som ska hämta henne ikväll och köra henne till jobbet imorgon bitti (NU PRATAR VI TIDIGT, tanten börjar kl 04:00... suck), men världensbästadotter är jag ju helt klart :D
 
 
Love you <3 :D hehe
behöver jag nämna att hästarna vilade, och hade fått komma in redan vid lunch. Bingó var SÅHÄR nöjd!


Kommentarer
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

jaja, det är så du raggar upp killar alltså ;)

hahaha, men så typiskt är där sen liksom, klarat sig så långt ;)

Svar: HAHAHA xD MEN ja (a) :Deller är de fel? :D
Carro

2012-12-05 @ 20:18:28
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Alla sätt är väl bra utom de dåliga ;)

Svar: haha, men eller hur :D
Carro

2012-12-08 @ 00:19:07
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: