Konsten att shoppa utan att betala en krona!

Idag vart det en snabbis i stallet. Klappade lite på pållarna innan jag åkte därifrån.
Bingó är ju rolig och släpper lunchen helt och kommer fram med spetsade öron för att "prata lite" och mysa. 
Medans Kelda vänder rumpan mot mig och säger "jag har lunchstängt, välkommen tillbaka" x) 
 
Mattes vackrastehästpojke <3 
och en Keldarumpa!
 
 

Efter stallet drog familjen iväg till Bro och Börjes! 
Där köptes det hästgodis (ett måste haha), nya senskydd till Bingó att ha i hagen, bensnören till täckena, nya boots till Kelda, ett viktmåttband och kanske världens härligaste vinterjacka :') Och allt detta helt gratis :D haha (ja, pappa betalade. Se så otroligt bortskämd jag är :o!!!)
Försökte hitta ett par vinterskor också, men icke! Jag är väldigt (alltså verkligen VÄLDIGT) kinkig med vad jag har på mig. Så extremt sällan jag ser något som jag bara älskar direkt (vinterjackan idag var ett sådan sällsynt tillfälle!). Så jakten på bra stallvinterskor fortsätter!.
 
Vinterjackan!. Kingsland, under dessa 13år som jag sysslat med hästar är detta första märkesplagget i hästväg som jag äger... (om man bortser från Mountain Horse och Horseware)
Men, jag kommer icke att frysa i vinter med denna på! :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: