Svammel!

Dagen idag har spenderats i bilen, med hästtransporten påkopplad.
Varit chaufför till en kamrat vars häst har besökt veterinären. 
Efter det blev det en sväng till mina odjur. Kelda fick vila idag, då hon gick ett lättare pass i ridhuset igår (som jag inte skrivit om haha) Men hon var duktig, gjorde bara lite övergångar och galoppfattningar. ca 20min pass.
Bingó och jag mös som bara den i stallgången idag, nu är de lite väl halt ute för barfotahovar och han glider lite där de är plogat. Så nu vågar jag inte gå på promenader utifall att han skulle halka till. Hoppas på att de ska falla liiite snö och bli kallt så vi har något "kärvt" att gå på :)
 
Imorgon får Kelda nya skor med 4:a broddhål (ÄNTLIGEN!) och det ska firas med en lättare uteritt, för på Torsdag ska vi rida lektion :D yaay!
Bingós tassar blir bara lite lätt genomkollade och filade på :) 
 
Det är liksom min vecka det. Nu är jag hundledig till fram till januari (som de ser ut nu iaf). Jag och Kelda ska rida ut en hel del nu under julen när vi äntligen fått bra vinterskor :D och njuta av FÖRHOPPNINGSVIS en härlig vintertid, där de liksom är -5grader och strålande sol :D 
Men, bara för att vi får bra vinterskor kommer det att töa och bli barmark ;) haha
 
 
Min älskling <3


Kommentarer
Postat av: Fanny Järvå

Fyy vilka fina islänningar du har! Är båda två dina?
Var gärna med i min "minitävling" på bloggen, inga villkor utan det enda du behöver är att kommentera! Skulle bli jätteglad om du var med! :)
Kram Fanny

Svar: Tack :) Båda två är mina :)
Carro

2012-12-19 @ 11:57:27
URL: http://www.fannyjillsusanna.blogg.se
Postat av: e b b a ~

Åh vad söt!

Svar: Tack :D
Carro

2012-12-19 @ 13:35:28
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: