Tävlingspepp! :D KOM IGEN VÅREN!

Just nu är jag så helt sjukt galet tävlingssugen.
Det känns som att nu äntligen kan jag få den där härliga tävlings känslan, ni vet. Med allt pyssel, förberedelser, tvättning av häst å utrustning, packning av allt som ska med och sen bär det liksom av :D
Jag kan knappt vänta till våren. Eller, vänta kan jag nog, för jag ser egenltigen helt sjukt mycket fram emot allt vi kan nå nu under vintern!. Men, de ska bli så spännande å se HUR långt vi har hunnit komma sen till första tävlingen!. De är nog mest det jag ser fram emot. Och sen att veta, att vi liksom har så många år kvar tills vi kan klämma ur det där allra sista ur tuben! Och se hur vi höjer oss från säsong till säsong (de är ju iaf målet hahaha, men sen vet man ju aldrig vafan ;)). Se hur vårat samspel ökar, hur vi kanske kan klassa upp oss och framförallt med målet insatt på SM, och dit ska vi tamefan komma! Sådeså! Sen att de antagligen kommer ta ett par år innan vi är där, det gör mig inte så mycket. Men vi ska dit! 
 
2013 blir ju mest ett "känna av" år egentligen, försöka hitta en vågskål med träning, tävling, uteritter, bus och skojj :) Jag kan knappt vänta. Tycker det här året har rullat på så galet fort, och nu snart står vi där inför ett nytt orört år!
 
Ser fram emot att peppa och slå min förra stallkamrat också ;) Cassandra, se upp säger jag bara!. 
Ska bli så jävla kul att mötas på tävlingsbanorna till våren :D Och jävlar vad jag ska mobba dig sen när jag väl slår dig poänmässigt i någon gren ;) Moahahaha :D
 
 
Bilden är från Cassandras och Einrads första tävling (?) där jag var med på ett hörn såklart! :D
Chaufför, hästhållare å allt därtill ;) Visst är vi läckra?!? :D (och jag är alltid lika seriös!)


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Ja, det är så härligt :) Och när man dessutom får höra hur fin ens häst är, så blir man väldigt glad!

Svar: Ja, sånt är alltid så härligt :D
Carro

2012-12-10 @ 14:52:47
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: Cassandra

Hahaha in your dreams älskade vän;) antar iaf utmaningen!!:D

Svar: Bara vad du tror :D mohahaha :D Jag ska psyka er på tävlingsbanorna sen ;)
Carro

2012-12-10 @ 15:08:27
URL: http://Cassandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: