But I say no, no, no

De är onsdag idag, halva veckan är klar. Skönt!
Sovit så sjukt dåligt hela veckan, enda sen natten till söndagen :(
vaknar flera gånger om natten och har halvsvårt att somna om. Känns som att jag aldrig kommer ner i en "djusömn". Drömmer halvkonstiga drömmar och får sådär läskigt svårt att veta om de har hänt eller inte :(
Hoppas att de bara är en period så jag kommer igång med sömnen igen. Så tradigt liksom "/

Idag var iaf Bingó glad när vi var ute och gick på promenad. Mulen var i backen och han knata på i bra tempo. Småsprang ikapp när han hamna lite efter och försökte dra igång mig på lite "lek". Så de känns iaf lite bra att han är så pass "glad" när jag är där iaf, börjar han tappat stinget även när jag är med honom är de nog dags att ge upp.



even through it all I can offer you protection



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: