Dress for success

Lördag idag, vilket betyder spinning (vem vet inte om de nu liksom?)
1timmes svett och sen ut till stallet med Annica :)
Blev en barbackatur ut på vägen, supermys men superkallt! -12 är inte min melodi!
Bingó är verkligen pigg och glad just nu, försöker mer än gärna börja tölta när han tycker att de är dags!.

Fick mig en glad överraskning när ja ställe mig på vågen innan duschen, -2kg på en vecka ^^
Jag tackar!. Har tagit allt till en högre nivå och väger nu helt enkelt min mat. Är så lätt för mig att "råka" lägga på en extra köttbit (vilket blir extra kalorier osv). Nej 100g´av varje, men "fri tillgång" till sallad :)
Vilket också ger resultat. Bara fortsätta kämpa. Kanske man någongång kan bli nöjd över sig själv också?

Måste tillägga att tack ni som uppmuntrar mig och hejjar på! Jättekul att få spontana kommentarer! :)




<3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Grym du är Carro, tänk om man vore så hurtig!

2012-02-05 @ 05:22:11
URL: http://itsourtimetoshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: